Logo

Opłata za śmieci w naszej Gminie jest zależna od liczby osób zamieszkujących daną nieruchomość, a właściciele nieruchomości mają obowiązek zgłaszania na bieżąco każdej zmiany związanej z ilością osób zamieszkałych na swojej nieruchomości.

Od 6 września br. obowiązują nowe terminy składania deklaracji „śmieciowych”. Zgodnie z nowymi przepisami zmianę należy zgłosić do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła zmiana, czyli przykładowo zmiany które nastąpiły w miesiącu październiku będziemy musieli zgłosić poprzez złożenie nowej deklaracji do 10 listopada 2019 r.

Zmiany powodujące zmniejszenie opłaty za śmieci zgłaszane po tym terminie będą tylko i wyłączenie uwzględniane od chwili zgłoszenia tego faktu. Wyjątkiem od tej zasady jest  zmiana spowodowana zgonem mieszkańca, gdzie przepis pozwala na cofnięcie się do 6 miesięcy od daty zgonu i zmniejszenie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Przypominamy, że wszelkie zmiany należy zgłaszać przez złożenie deklaracji „śmieciowej”  w Wydziale Ekologii Urzędu Miasta Radzionków przy ul. Kużaja 17 (budynek PGK) lub w Urzędzie Miasta Radzionków pokój nr 4.

Urząd Miasta Radzionków

   ul. Męczenników Oświęcimia 42
   41-922 Radzionków
   tel.: 32 388 71 30
   fax: 32 289 07 20
   e-mail: um@radzionkow.pl

Godziny urzędowania

Poniedziałek, Wtorek, Czwartek
7:00 - 15:00

Środa
7:00 - 17:00

Piątek
7:00 - 13:00

 

Informacje o serwisie

Informacja o stosowaniu ciasteczek (cookie)

Oświadczenie o dostępności

Deklaracja dostępności

 

ZGŁOŚ AWARIĘ OŚWIETLENIA:

całodobowy numer telefonu tel.: 801-800-103

e-mail: oswietlenie@radzionkow.pl