YBFB Instagram - logoBIP

 neirychomości       dofinansowano ze środków rządowego funduszu inwestycji lokalnych

Przekształcenie prawa użytkowania wieczystegoSystem Informacji PrzestrzennejKurierSMSPowietrzeOstrzeżenia GPSZOK - logoHarmonogram-Rewitalizacja - logoEBOIPomoc prawnaOchrona Danych Osobowych - klauzula

 

 

Logo Górnośląsko-Zagłębiowskiej MetropoliiLogo portalu obywatel.gov.pl     Dostępność Plus Samorząd na plus - logo  

 

Konkurs skierowany jest do wszystkich osób mających ukończony 60. rok życia, z województw śląskiego i małopolskiego, które mogą podzielić się z nami fotografiami związanymi z dawną pracą. Jeśli senior należy do lokalnego Klubu Seniora i uczęszcza do placówki kulturalnej, może podać jej nazwę w formularzu zgłoszeniowym, ale nie jest to warunek konieczny.

Konkurs Praca wczoraj i dziś ma na celu ukazanie, jak bardzo w ciągu ostatnich dekad zmieniły się warunki społeczno-kulturowe oraz rynek pracy. Chcemy pokazać różnice między środowiskiem młodego pokolenia pracowników a pracą ich rodziców i dziadków. Przy okazji pragniemy przypomnieć o tych wszystkich zawodach, które przestały istnieć wskutek zmian ustrojowych i postępu technologicznego.

Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić formularz konkursowy. W zgłoszeniu trzeba wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz podać:

-Imię i nazwisko uczestnika,

-Dane kontaktowe,

-Maksymalnie 3 pliki graficzne (skany/zdjęcia oryginalnych fotografii) przedstawiające osoby na starych fotografiach,

-Można dołączyć opis zdjęć (co i kogo przedstawiają),

-Dom Kultury/Klub seniora, do którego przynależy senior (opcjonalnie).

UWAGA: Do konkursu może zgłosić seniora inna osoba (krewny, opiekun, pracownik domu kultury itp.), wystarczy, że wypełniając formularz, poda swoje dane kontaktowe w polu „dane zgłaszającego”. W takim przypadku zgłaszający przesyła skan(y) fotografii uczestnika w jego imieniu.

Zgłoszenia można przesyłać od 12 czerwca 2020 do 11 września 2020.

Rozstrzygnięcie konkursu i ogłoszenie wyników nastąpią 23 września 2020. Przez cały czas trwania konkursu można kontaktować się z organizatorem w razie problemów ze zgłoszeniem i innych – dane kontaktowe podajemy poniżej.

Pytania, wątpliwości i ewentualne problemy techniczne prosimy zgłaszać do organizatora konkursu poprzez adres
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Więcej informacji na stronie https://www.aplikuj.pl/konkurs-senior

Urząd Miasta Radzionków

   ul. Męczenników Oświęcimia 42
   41-922 Radzionków
   tel.: 32 388 71 30
   fax: 32 289 07 20
   e-mail: um@radzionkow.pl

Godziny urzędowania

Poniedziałek, Wtorek, Czwartek
7:00 - 15:00

Środa
7:00 - 17:00

Piątek
7:00 - 13:00

 

Informacje o serwisie

Informacja o stosowaniu ciasteczek (cookie)

Deklaracja dostępności

 

ZGŁOŚ AWARIĘ OŚWIETLENIA:

całodobowy numer telefonu tel.: 801-800-103

e-mail: oswietlenie@radzionkow.pl