Przejdź do głównej treści

Urząd Miasta Radzionków

Logo Biuletynu Informacji Publicznej

Festiwal Kultury Powiatu Tarnogórskiego

Projekt został zrealizowany w 2010 na terenie 9 gmin leżących w granicach powiatu tarnogórskiego. W ramach projektu zorganizowano cykl imprez kulturalnych, podczas których gminy zaprezentowały swój dorobek kulturalno – edukacyjny poprzez m.in. inscenizacje teatralne miejscowych legend czy degustację kuchni regionalnej charakterystycznej dla danej gminy.W Radzionkowie odbyła się Śląska Lista Przebojów w ramach której zoraganizowano inscenizację "Legendy o Radzionkowie" w wykonaniu uczniów radzionkowskiego gimnazjum, odbyły się koncerty zespołów (K.G.B., Nastroje, Golden Mix oraz Hanuta),...

Czytaj więcej

Promocja terenów inwestycyjnych - etap I

Przedmiotem projektu była promocja potencjału gospodarczego miasta jakim są tereny inwestycyjne należące do Gminy Radzionków. Promowana była 1 oferta inwestycyjna obejmująca 8 obszarów o łącznej powierzchni ok. 57,60ha. W ramach projektu Gmina wzięła udział w Targach Salon Nieruchomości i Inwestycji INVESTFIELD, które odbyły się w listopadzie 2010 roku na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. W ramach targów odbyła się wystawa ofert inwestycyjnych miast i regionów, w której Gmina Radzionków wzięła udział jako wystawca. Ponadto projekt obejmował przeprowadzenie kampanii promującej...

Czytaj więcej

Active Travel Network

Projekt Active Travel Network jest jednym z projektów programu URBACT, który ma już w Polsce swoją drugą edycję – stąd nazwa URBACT II. Projekt ma na celu zmierzenie się z problemami komunikacyjnymi spowodowanymi wykorzystaniem samochodu przez pojedyncze osoby w małych i średnich miastach. Jest to nie tylko odpowiedź na kryzys ekonomiczny, ale także na ciągły wzrost cen ropy naftowej, a także uzależnienie od energii pochodzenia organicznego. Sieć ATN ACTIVE TRAVEL NETWORK ma zachęcać mieszkańców małych i średnich miast do aktywnego (pieszego oraz rowerowego) pokonywania krótkich...

Czytaj więcej

Na weekend do Radzionkowa

Przedmiotem Projektu było stworzenie systemu informacji turystycznej poprzez wykonanie platformy informatycznej (infokioski, strona internetowa, pozycjonowanie w google, filmy i panoramy internetowe, Bluetooth marketing oraz aplikacje na telefon i GPS), oznakowanie obszarów atrakcji turystycznych oraz stworzenie samoobsługowych punktów informacji turystycznej wykorzystujących technologię analogową (tj. stojaki wyposażone w materiały informacyjne i promocyjne oraz wkłady do gablot przystankowych). www.turystyka.radzionkow.plWartość projektu: 477.878,00 złDofinansowanie:403.646,30  zł ...

Czytaj więcej

Promocja terenów inwestycyjnych - etap II

Celem ogólnym projektu jest wzrost atrakcyjności inwestycyjnej Radzionkowa – poprzez promocję oferty terenów inwestycyjnych, prowadzącą do wykreowania pozytywnego gospodarczego wizerunku gminy na tle innych miast i gmin regionu śląskiego oraz wzrost rozpoznawalności oferty inwestycyjnej Radzionkowa i zwiększenie wiedzy społeczeństwa odnośnie zasobów inwestycyjnych Gminy. W ramach projektu: powstały spoty reklamowe, które emitowane były w stacji telewizyjnej ogólnopolskiej (TVN 24) oraz stacjach radiowych (Radio Piekary, Radio Plus Śląsk, RMF MAXX, Radio Zet); powstał 10-cio minutowy...

Czytaj więcej

Rekultywacja doliny rzeki Szarlejki - etap I

Przedmiotem projektu jest rekultywacja na cele przyrodnicze zdegradowanych terenów doliny rzeki Szarlejki o łącznej powierzchni ok. 80 ha.Celem bezpośrednim projektu jest przywrócenie środkowemu odcinkowi doliny rzeki funkcji przyrodniczych poprzez rekultywację doliny rzeki oraz terenów przyległych znajdujących się w zlewni Szarlejki. Zadaniem inwestycji jest przywrócenie dolinie Szarlejki istotnego znaczenia przyrodniczego oraz zwiększenie jej roli w kształtowaniu warunków życia mieszkańców i poprawy wizerunku regionu.Celem pośrednim projektu jest  stworzenie przestrzeni chroniącej...

Czytaj więcej